Friday 30 September 2011

agenda Yahudi menakluk dunia..

Mungkin ramai yang tidak tahu atau kurang tahu mengenai kuasa sebenar Yahudi ke atas dunia khasnya ekonomi dan perdagangan dunia. Seluruh mata menyorot ke Amerika Syarikat sebagai kuasa terbesar dunia. Kuasa yang banyak mempengaruhi keputusan-keputusan badan atau organisasi dunia. Amerika itu, Amerika ini. Tetapi siapa sebenarnya mendalangi kuasa dan pengaruh ini dan ber'tapuk' di sebalik nama Amerika Syarikat? Ia adalah golongan 'kaya-kaya' Yahudi. Bangsa yang tidak punya tempat di muka bumi. Bangsa berpindah-randah dan cuba merampas tanah milik orang lain dan menjadikan tanah itu sebagai hak mereka. Mereka dalang yang cuba menakluk dunia dengan cara sendiri. Semua adalah untuk mencapai cita-cita yang busuk. 

Yahudi, bangsa yang pada setiap pelosok dunia bermula tahun 1400 dimusnahkan etniknya. Etnik yang dikatakan terlalu hina dan harus di-zero-kan daripada muka bumi. Bangsa ini lebih sesuai dipanggil bangsa-talam-dua-muka. Bangsa yang menjerut leher orang lain dari belakang. Sememangnya sudah tercatat di dalam Kitab Suci Al-Quran mengenai bangsa yang berasal daripada keturunan Yahuza ini. Asalnya, Yahuza juga mempunyai sejarah 'rosak' apabila telah cuba membunuh saudara kandung sendiri iaitu Nabi Yusuf tetapi tidak berjaya. Dan kini, bangsa Yahudi berterusan berperangai sebegini sehingga kiamat dunia.

Ingat dan ketahui, peristiwa-peristiwa besar yang terjadi pada hari ini adalah didalangi oleh bangsa Yahudi. 24 Protokol Yahudi menjadi panduan untuk tindakan bangsa tersebut dalam rangka menubuhkan sebuah 'Kerajaan Yahudi Antarabangsa' yang memerintah bumi. Mereka bermula dengan menguasai fikiran manusia - mind control. Yahudi bangsa sombong dan kejam. Ayuh kita lawan kuasa ini. Kita bersama-sama Allah SWT menentang bangsa zalim ini.

"Pasti kamu akan dapati, orang yang paling kuat penentangannya terhadap orang beriman adalah orang Yahudi dan orang yang menyekutukan Allah..." (Surah Al-Maidah, ayat 82)

No comments:

Post a Comment